Gyna.co Відгуки

196

4.0

  • 5 зірок

  • 4 зірок

  • 3 зірок

  • 2 зірок

  • 1 зірок

80%

80% рецензентів рекомендують Gyna.co. Вище середнього у цій категорії

Вище середнього

Бізнес-інформація

Володієте цією компанією?

Відповісти як компанія

Відгуки з відповідями залучають на 🔥59% більше постійних клієнтів і на 🔥20% більше перших клієнтів

  • info@gyna.co
  • gyna.co
  • Сполучені штати, 4023 Кенет Пайк # 50300, Вільмінгтон, 19807

Володієте цією компанією?

Відповісти як компанія

Відгуки з відповідями залучають на 🔥59% більше постійних клієнтів і на 🔥20% більше перших клієнтів

Кожен бренд на RealReviews.io належить до певної категорії, де він займає певну позицію в рейтингу. Рейтинг визначається різними факторами, такими як загальний рейтинг на сайті, кількість відгуків, активність бізнесу в управлінні відгуками, взаємодія з клієнтами тощо.

Категорія:

Краса та добробут

Gyna.co займає 17 серед 22 найкращих компаній у Краса та добробут на RealReviews.io

Переглянути всі 196 відгуків

Про Gyna.co

Gyna — це цифрова платформа, присвячена жіночому здоров’ю, яка надає доступ до консультацій із фахівцями та персоналізованої медичної інформації. Сервіс орієнтований на вирішення питань гінекології, репродуктивного здоров’я та загального благополуччя жінок. Платформа дозволяє користувачкам отримувати відповіді на делікатні питання в конфіденційній та підтримуючій атмосфері.

Gyna.co відгуки

Багато жінок переглядають Gyna.co відгуки, щоб оцінити професіоналізм лікарів та зручність використання мобільного додатка. Окрім онлайн-консультацій, сервіс пропонує освітні матеріали та інструменти для відстеження циклу та симптомів. Компанія прагне зробити якісну медичну допомогу доступною незалежно від місця проживання пацієнтки. Gyna використовує сучасні технології для покращення досвіду взаємодії пацієнта з медичною системою.

Ключові деталі:

  • Місцезнаходження: Штаб-квартира компанії знаходиться в Вільмінгтоні, Сполучені штати.
  • Засновники: Gyna.co заснував МакГрегор Ленарз.
  • Дата заснування: Компанія була заснована в 2022 році.
  • Translation language

Рейтинг на різних сайтах

  • Trustpilot

    3.8

Акції та промокоди

У цього бренду поки немає активних акцій. Маєте одну? Поділіться нею зі спільнотою.

Найкраще в категорії Краса та добробут

Відгуки клієнтів

Сортування:

Сортувати:

  • Сортувати:
  • За релевантністю розташування
  • Датою
  • За рейтингом (від низького до високого)
  • За рейтингом (від високого до низького)

Рейтинг:

Фільтр:

  • Відгуки з інших країн:

  • J

    Jan H

    1 відгукiв

    Health info without jargon

    For once, medical content I can read without a dictionary. Clear, calm, and actually helpful. I felt less anxious instantly.

    0 коментарі

    Відповісти на Jan H

    Коментар повинен містити щонайменше 10 символів.

  • A

    An E.

    1 відгукiв

    Clear intake and privacy

    Registration was straightforward with transparent consent screens. The intake questions were plain-language and relevant. I appreciated the disclaimers and how easy it was to schedule a consult without digging around.

    0 коментарі

    Відповісти на An E.

    Коментар повинен містити щонайменше 10 символів.

  • M

    MaryAnn

    1 відгукiв

    Felt heard and respected

    I was nervous sharing personal symptoms online, but the forms felt considerate and the clinician addressed my questions gently. No judgment, just clear options and next steps. I left more calm than I arrived.

    0 коментарі

    Відповісти на MaryAnn

    Коментар повинен містити щонайменше 10 символів.

  • Z

    Zia Rehman

    1 відгукiв

    Reliable info, minor lag

    Felt reassured by the evidence-based articles and clear eligibility criteria. One message reply took longer than expected, but the answer was thorough and practical.

    0 коментарі

    Відповісти на Zia Rehman

    Коментар повинен містити щонайменше 10 символів.

  • E

    Elvis Reynos

    1 відгукiв

    Support was on point

    Response within a few hours, concise explanation about prescription options, and my question was fully resolved without back-and-forth.

    0 коментарі

    Відповісти на Elvis Reynos

    Коментар повинен містити щонайменше 10 символів.

  • J

    Jessica

    1 відгукiв

    United States

    Deceptive charging and refused refund

    They signed me up for a secondary subscription without proper notification. To cancel the secondary subscription, you have to go to a different page then canceling the primary subscription. I messaged them one day after being charged and they refused to refund. Of course they charge for 4 months at once which is $86. Pretty ridiculous.

    0 коментарі

    Відповісти на Jessica

    Коментар повинен містити щонайменше 10 символів.

  • share

    Розкажіть про свій досвід.

    Поділіться своїми думками та залиште відгук

    Написати відгук
  • A

    Adriana Castanedo

    1 відгукiв

    Helpful, respectful guidance

    I used the intake to check if my concern fit their scope and appreciated the plain labels around what they do and don’t do. The tone felt caring, and privacy details were clear.

    0 коментарі

    Відповісти на Adriana Castanedo

    Коментар повинен містити щонайменше 10 символів.

  • H

    Harrison Tang

    1 відгукiв

    Support that felt respectful

    Live chat replied in under 5 minutes, spoke plainly and respectfully, and pointed me to the right resources. My question was fully answered without fluff.

    0 коментарі

    Відповісти на Harrison Tang

    Коментар повинен містити щонайменше 10 символів.

  • N

    Nina Ruseva

    1 відгукiв

    Bulgaria

    Deceptive, no customer support, no due refund.

    The app is charging you without warning, for a lond period subsrption. VERY EXENSIVE ! No email or phone in the app or on the website to contact a reperesentative. When you request support in the app by choosing an option "refunds" nobody ever is contacting you back, eventhough you get a notification smb will contact you in 5 business days. no reply after seceral requests. Totally deceptive!

    0 коментарі

    Відповісти на Nina Ruseva

    Коментар повинен містити щонайменше 10 символів.

  • L

    Lora Slown

    1 відгукiв

    Thoughtful telehealth experience

    Booked a virtual consult, completed intake forms, and got reminders before the visit. The clinician reviewed options respectfully and explained when in-person care would be appropriate. Portal messages were secure and prompt. Billing was transparent, with a clear receipt afterward. Felt listened to and well guided.

    0 коментарі

    Відповісти на Lora Slown

    Коментар повинен містити щонайменше 10 символів.

  • L

    Lady

    1 відгукiв

    Ireland

    Scam

    Sign up for app. Subscription comes in two parts the basic than the premium. They stay two separate packages when you cancel. The other package continues caught for the price which is excess of a 60. There’s no customer service when you get an email it just reject your refund. It’s just a glorified food app you will get ripped off.

    Недоліки

    • Basic app information available online too expensive complete scam

    0 коментарі

    Відповісти на Lady

    Коментар повинен містити щонайменше 10 символів.

  • share

    Розкажіть про свій досвід.

    Поділіться своїми думками та залиште відгук

    Написати відгук
  • E

    E P.

    1 відгукiв

    Australia

    Fraudulent, hidden charges. Just here to deceive customers.

    Exactly the same as many other reviewers sadly. Signed up for trial. Cancelled same day but they still took 2 subscription fees of $150 each from my account. They claim I signed up for a meal plan. This was a hidden charge and entirely set up to deceive the customer. Will be reporting to the financial ombudsman and seeking full refund. Do not use this company.

    0 коментарі

    Відповісти на E P.

    Коментар повинен містити щонайменше 10 символів.

  • A

    A

    1 відгукiв

    United Arab Emirates

    Shady business - be aware of the charges

    The business is shady AF! Thied their "free" trial took the course and looked at the meal plan. What I did not notice is that looking at the meal plan activated another subscription period that was separate from the fertility course. I cancelled the initial plan a day before the trial ended and then discovered few days later that they took 105 USD (6 months subscription) from my account for the meal plan - which apparently needed to be cancelled separately. Wrote to the customer support as I did not need the meal plan but they refused to refund. Very disappointed! Be aware!

    Переваги

    • Nice overview in the courses

    Недоліки

    • They scam you - signing you up to multiple subscriptions

    0 коментарі

    Відповісти на A

    Коментар повинен містити щонайменше 10 символів.

  • m

    mary H.

    1 відгукiв

    United States

    No Cancel options will Charge $293

    This company has AI responses and you are unable to cancel your account or get refunded. I am making the public aware of this fraudulent company . Buyer Beware. Do not even look into the free trial you will be charged.

    Недоліки

    • No cancel option
    • Auto Charged $293
    • No Refunds

    0 коментарі

    Відповісти на mary H.

    Коментар повинен містити щонайменше 10 символів.

  • J

    JG

    1 відгукiв

    Ireland

    Bad product, scammy, poor customer service

    Expensive, information is basic and factoid. It would not save all courses and I had to do them again. It did not save my quizzes it had to leave and go back in and they it would not be complete. It auto renews without warning even if you think you have cancelled. It creates a trap and somehow you end up subscribing for two things but you cannot see this on your account profile. When you ask about it this no one explains it. They keep relying on their canned response for refunds. I became unsatisfied when some of the information seemed sketchy and thought I unsubscribed. I ended up spending over €600 without knowing it. I only noticed it when my bank tried to block their transactions and I looked into It. I tried to request a refund and they will Not give it to me. Even thought I only asked for recent one I didn’t ask about the previous €400. They are preying on venerable Women. The respond to trust pilot reviews saying they want to make it right but why not make it right for me when I bring it your attention privately.

    Недоліки

    • Bad service
    • Scammy set up
    • Poor product

    0 коментарі

    Відповісти на JG

    Коментар повинен містити щонайменше 10 символів.

  • J

    Joanna

    1 відгукiв

    United States

    I really enjoy using this app!

    I really enjoy using this app! The recipes and the lessons they give are really helpful. I’ve been using it for a year now and just got a positive pregancy test! Can’t wait to see what comes next with Gyna!!

    0 коментарі

    Відповісти на Joanna

    Коментар повинен містити щонайменше 10 символів.

  • share

    Розкажіть про свій досвід.

    Поділіться своїми думками та залиште відгук

    Написати відгук
  • A

    Anonymous

    1 відгукiв

    United States

    Abysmal Support for Future Mothers

    I tried the free week and was unable to find the "cancel" button in the desktop navigation on my final day. I canceled as soon as I could find the button to do so, which was mere hours after the free trial deadline. I requested a refund as this was a clear accident, and they sent a lengthy email about how they legally can choose to deny me and steal >$200 from me. It was NOT clear that the trial would roll into that high of an expense. For a company that prides itself on not adding stress to the lives of those trying to create a human life I am appalled that there is no way to refund a clear accident. This is abysmal support and severely disappointing as an experience.

    0 коментарі

    Відповісти на Anonymous

    Коментар повинен містити щонайменше 10 символів.

  • M

    Mountainside

    1 відгукiв

    United States

    Great, simple read.

    Very clear and useful. I understand things better now and feel ready to start! The tips were helpful and easy to follow, making everything feel less stresful and more managable.

    0 коментарі

    Відповісти на Mountainside

    Коментар повинен містити щонайменше 10 символів.

  • V

    Vivien Körtvélyessy

    1 відгукiв

    Hungary

    The course offers a clear explenation of main points

    The course offers a clear explenation of main points, giving useful knowledge about nutrition, meals and related topics. It also provides many diferent recipes to try out.

    0 коментарі

    Відповісти на Vivien Körtvélyessy

    Коментар повинен містити щонайменше 10 символів.

  • J

    JP

    1 відгукiв

    United States

    BAD BILLING. Will rob you.

    I signed up for the trial JUST for Gyna program NOT meal plan. Tried cancelling it didn't go through and I was charged $240 for 2 subscriptions, including a meal plan I never asked for. They take advantage of people struggling with infertility. No compassion or help.

    0 коментарі

    Відповісти на JP

    Коментар повинен містити щонайменше 10 символів.

  • J

    Jenifer

    1 відгукiв

    United States

    They will charge you even if you cancel your free trial

    Uodated: They made it right. Though their product was not for me it was still a very good well made service that I think will work for others. I signed up for a free trial and then signed up for an additional add on to the free trial. I decided the product was over priced and not for me. I cancelled my trial well within the time frame but saw I was charged anyways on the 20th. When I contacted the merchant on the 22nd to request a refund they told me my cancelation request was only good for the first part of the free trial and not the additional add on free trial and refuse to refund me. The issue I have is there was only one subscription cancelation option on the site which I used. There was no other option and no other mention of requiring a second cancelation in order to fully cancel the free trial. It's very misleading.

    Переваги

    • Customer service made the cancelation right.
    • Well designed system
    • Very informational

    Недоліки

    • Misleading
    • Unexpected charges
    • Hard to cancel

    0 коментарі

    Відповісти на Jenifer

    Коментар повинен містити щонайменше 10 символів.

  • share

    Розкажіть про свій досвід.

    Поділіться своїми думками та залиште відгук

    Написати відгук
  • C

    Christina

    1 відгукiв

    United States

    The scientific topics are shown in a simple

    The scientific topics are shown in a simple, friendly manner. Feels like a buddy talking to you. Really engaging content. Small tests after each chapter make the learning stronger. I was actually suprised how good it was, at first i believed it might just be hype.

    0 коментарі

    Відповісти на Christina

    Коментар повинен містити щонайменше 10 символів.

  • K

    Karina DuQuesne

    1 відгукiв

    United States

    Deceptive Marketing Fraud

    I signed for a trial and forgot to cancel, turns out they also signed me up for a meal plan I never agreed to and do not even see on my account page yet they are charging me $150 every 5 months. I disputed it and they said sorry look at our refund policy even though there is no record of this meal plan on my account page or any order confirmation. Do not sign up - no phone number to call and pretty sure I am getting AI responses. Reporting to BBB and my credit card.

    0 коментарі

    Відповісти на Karina DuQuesne

    Коментар повинен містити щонайменше 10 символів.

  • A

    Amanda Cox

    1 відгукiв

    United States

    I learned a lot in just a few minutes, more than I expected!

    I learned a lot in just a few minutes, more than I expected! This really cleared up many myths I had about food and I would definetly tell a friend to try it.

    0 коментарі

    Відповісти на Amanda Cox

    Коментар повинен містити щонайменше 10 символів.

  • M

    Melanie Ukanwa

    1 відгукiв

    United States

    Just joined Gyna about 3 days ago

    Just joined Gyna about 3 days ago, so I’m still at the start of the process. The lessons are very clear and easy to follow, and the information comes in small, digestible pieces. Diet tips are simple to apply and don’t feel too hard to follow. As someone who likes research, I like that every topic has study references. Really happy I chose Gyna and feel it’s a good invesment!

    0 коментарі

    Відповісти на Melanie Ukanwa

    Коментар повинен містити щонайменше 10 символів.

  • M

    Mimi Agbor

    1 відгукiв

    United States

    I just started with Gyna and finished my first course.

    I just started with Gyna and finished my first course. What I like about this company is that they focus on the core of infertility problems. The details shared about different causes of infertility are really great. This is the understanding and insight I needed about my body and the whole process, including what foods help or hurt fertility. As I keep reading, I am excited to learn more about ways to increase my chance of getting pregnant. I suggest everyone look closely at the details given here. Thank you Gyna.

    0 коментарі

    Відповісти на Mimi Agbor

    Коментар повинен містити щонайменше 10 символів.

  • share

    Розкажіть про свій досвід.

    Поділіться своїми думками та залиште відгук

    Написати відгук
  • A

    Aimee Gregg

    1 відгукiв

    United States

    Gyna gave very useful advice about preparing my body for pregnancy.

    Gyna gave very useful advice about preparing my body for pregnancy. The great thing is everything was gathered in one spot and simple to follow!

    0 коментарі

    Відповісти на Aimee Gregg

    Коментар повинен містити щонайменше 10 символів.

  • A

    Anonymous

    1 відгукiв

    United States

    Support staff were realy nice.

    Support staff were realy nice. The plan we got, in our case, was stuff we probly could have just looked up online, so the cost didn’t feel fair. Some recipes were pretty decent, just wish more of them had meat in them. For how it worked for us, we’d give the program a 3/5, and just 1/5 when it comes to how they handle refunds. But the help we got with getting our refund was great — Estefany was patient and easy to talk to.

    0 коментарі

    Відповісти на Anonymous

    Коментар повинен містити щонайменше 10 символів.

  • O

    Olubusayo

    1 відгукiв

    United States

    Gyna offers a lot of useful info about healthy eating.

    Gyna offers a lot of useful info about healthy eating. They explain the correct types and amounts of proteins, fats, and carbs. The app is helpful and a good investmant for anyone wanting to live healthier!

    0 коментарі

    Відповісти на Olubusayo

    Коментар повинен містити щонайменше 10 символів.

  • V

    V Rivera

    1 відгукiв

    United States

    It shows helpful nutrition facts in small

    It shows helpful nutrition facts in small, easy parts that make sense to someone who isn't an expert. That way, it's simpler to learn the key ideas fast and start using them in real life. I reely like how clear everything is.

    0 коментарі

    Відповісти на V Rivera

    Коментар повинен містити щонайменше 10 символів.